Hej. Jeśli to czytasz to znaczy, że jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego forum. Kliknij tutaj aby się zarejestrować i w pełni korzystać z forum.

PS5 bez dostępu do neta
#11
Gra raz wytłoczona zwykle nie zostaje wytłoczona ponownie. Bardzo rzadko są reedycje, a jeszcze rzadziej takie gdzie reedycja jest nowszą wersją niż edycja pierwotna (na PS4 kojarzę tylko trylogię Crasha i ta lepsza wersja chyba tylko na USA). Bywa, że gry wychodzą jako Game of The Year Edition (lub podobnie nazwana) to wtedy może zawierać DLC na płycie (lub kody na nie w pudełku) i może być już spatchowana. I tutaj np. wielki karny siur dla Bethesdy i Fallout 4 GOTY, który jest identyczny z wersją z dnia premiery (za wyjątkiem keystone, który uniemożliwia kompatybilność save'ów z wersją podstawową)...

Aby łączyć się z internetem, trzeba go najpierw konsoli skonfigurować. Raz skonfigurowane połączenie PS4 uzyskuje automatycznie jeśli coś jej je udostępnia, więc będzie tak zapewne z PS5. Akutalizacje firmware na PS4 są obowiązkowe i mimo zaznaczonej opcji by nie pobierać i tak pobiera i po pobraniu gwałci komunikatami o aktualizację (cały fw 1GiB, aktualizacyjny ~500MiB; na PS5 będą pewnie większe).

Save'y to zależnie od gry od kilku MiB (najczęściej 3-10MiB) do wielu GiB... Na przykład save do Final Fantasy 15 to 650MiB; save do Dragon Quest Builders 2 to 1.2GiB; save do Dreams to... 10GiB.
Odpowiedz
#12
(16-10-2020, 00:17)Berion napisał(a): Akutalizacje firmware na PS4 są obowiązkowe i mimo zaznaczonej opcji by nie pobierać i tak pobiera i po pobraniu gwałci komunikatami o aktualizację (cały fw 1GiB, aktualizacyjny ~500MiB; na PS5 będą pewnie większe).

W przypadku połączenia z siecią bo bez połączenia nie pobierze.
Oczywiście jak wcześniej tu wspomniano pozostaje hipotetyczna aktualizacja firmware sprzętu/oprogramowania dołączona do płyty z grą.


Cytat:Save'y to zależnie od gry od kilku MiB (najczęściej 3-10MiB) do wielu GiB... Na przykład save do Final Fantasy 15 to 650MiB; save do Dragon Quest Builders 2 to 1.2GiB; save do Dreams to... 10GiB.

Rozumiem że chodzi o jeden save nieograniczonego nadpisywania na każdą grę, który niezależnie ile go nadpiszemy od początku do końca zawsze pozostaje w tym samym rozmiarze?


Edit: Pojawiła się jakaś wzmianka odnośnie ikonek informujących o funkcjonalnościach gier na PS5

[Obrazek: Pierwsza-gra-na-Ultra-HD-Blu-ray-PS5-4-%...-kopia.jpg]

W przypadku Godfall widzimy ikonkę No Offline Mode informującą o absolutnej konieczności połączenia z siecią w jakimkolwiek trybie byśmy nie grali.
Odpowiedz
#13
Ech, no to dupa. Mam nadzieję, że w ciągu dekady doczekam tego światłowodu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości