PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
GTA: SA Vita - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation Vita (https://playstationforum.pl/forum-playstation-vita)
+--- Dział: Newsy (https://playstationforum.pl/forum-newsy--248)
+--- Wątek: GTA: SA Vita (/thread-gta-sa-vita)

Strony: 1 2


GTA: SA Vita - Jolek - 18-02-2021

[Obrazek: psv-gta-SA2.png]
Wyszedł port Grand Theft Auto: San Andreas dla PSVITA/PSTV oparty o wersję dla Androida.

Źródło, instalacja: Pobieralnia: EDIT: Wyszła wersja 1.6:
https://www.playstationforum.pl/thread-32139-post-234588.html#pid234588.


RE: GTA: SA Vita v.1.0 - Bone - 18-02-2021

Testowałem już z 2-3h i działa świetnie. Czasami klatki spadają gdy dzieje sie sporo (np duża liczba samochodów w jednym miejscu) ale to i tak żaden problem. Nie spodziewałem się, że będzie to aż tak dobrze wyglądać.
Z tego co wiem to planują przeportować kolejne gry z PC (Star wars chyba) i zastanawiam się w jaki sposób można sprawdzić, czy dana gra ma odpowiednie wymagania, aby móc ją przeportować?
Dokładnie chodzi mi o serię hitmana, a szczególnie hitman blood money.

Domyślam się, że trzeba szukać gier na silniku RenderWare, np z tej listy? https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_RenderWare_games
Jest opcja przeportowania gier np z ps2, czy tylko z PC?
Star Wars: Knights of the Old Republic jest na silniku "Odyssey" i może uda się ją przeportować.


RE: GTA: SA Vita v.1.0 - Jolek - 19-02-2021

Skąd wiesz że planują przeportować coś z Star Wars?
Z tego co zrozumiałem z filmiku MVG to przyglądają się:
- GTA: Chinatown Wars
- Bully\Canis Canem Edit
- Star Wars: Knights of the Old Republic
Więc nie jest to pewne...

Ogólnie to polecam aby zobaczyć ten filmik (MvG) o GTA: SA...

Nie wydaje mi się aby w grę wchodziły tylko gry na RenderWare.
Wyszły już porty np Quake, Quake II, Quake III: Arena, Aliens Vs Predator, Return to Castle Wolfenstein...
Jest również port Max Payne-a z Androida...
Innych developerów Heart of Darkness, Hexen II, Titus the Fox, Heroes of Might and Magic II, Diablo...

Też chciałby mieć Hitman: Blood Money na vicie...


RE: GTA: SA Vita v.1.0 - Bone - 19-02-2021

Hitman to idealna gra na przenośną konsolę Big Grin
Dopiero niedawno dowiedziałem się, że jest Wolfenstein na vitę... Mógłbyś polecić stronę, gdzie znajdę na bieżąco informacje o portach? Chciałbym przejrzeć wszystko co do tej pory wyszło


RE: GTA: SA Vita v.1.0 - Jolek - 19-02-2021

Najwięcej jest tutaj:
https://vitadb.rinnegatamante.it/#/.
Dodatkowo:
https://www.psx-place.com/resources/categories/ps-vita-playstation-tv.8/,
https://wololo.net/talk/viewforum.php?f=116&sid=69b6c9a4de9346f119bfbeeb8129dfc0.

BTW Return to Castle Wolfenstein jakoś szału nie robi (szczególnie FPS), ale to samemu trzeba spróbować...


GTA: SA Vita v.1.1 - Jolek - 21-02-2021

Wyszła wersja v1.1.

Changelog
  • Changed to Xbox 360 buttons mapping (while keeping PS3 icons).
    • Fixes fighting moves
    • Allows switching target using L2/R2.
    • Changes bunny hop from double X to L1.
  • Fixed rain and classic shadows rendering.
  • Improved loading speed. Thanks to Graphene.
  • Fixed thread scheduling. Thanks to Graphene.
  • Fixed crash on exit.
  • Removed redundant mobile controls menu entries.
Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/blob/master/README.md.

Pobieralnia:
GitHub: https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB: https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.


RE: GTA: SA Vita v.1.1 - Bone - 21-02-2021

Grasz na domyślnych ustawieniach grafiki?
Zastanawiam się czy warto podkręcić procesor i czy nie jest to niebezpieczne dla konsoli?

Działa u Ciebie bieżnia na silowni? Chyba robię coś źle, bo na bieżni nie zmienia się dystans. Albo jest to wina portu


RE: GTA: SA Vita v.1.1 - Jolek - 21-02-2021

Wyszła wersja v1.2.

Changelog:
  • Fixed memory leak in vitaGL leading to corrupted textures.
  • Added ability to map L2/R2 to the front touchpad on the top. Thanks to adjutantt.

Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/blob/master/README.md.

Pobieralnia:
GitHub: https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB: https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.

Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.


@Bone jeżeli chodzi o GTA: SA to mam to grę na PS2 i PC.
Nie mam jej na Androida (kupionej w Play store)...
Więc nie pomogę.
O siłownie zapytam.


Co do podkręcania...
Pamiętam że jest wtyczka do tego, która pokazuje temp CPU i inne dane:
[Obrazek: temp.png]
[Obrazek: temp2.png]
Tu jest repo tej wtyczki:
https://github.com/Electry/PSVshell.
Też na razie nie miałem z nią styczności... więc wybacz, że dzisiaj nie za bardzo ci pomogę.


RE: GTA: SA Vita - Jolek - 02-03-2021

Wyszła wersja v1.4.

Changelog:
v1.4:
  • Updated openal for better performance. Thanks to isage.
  • Fixed crash when selecting japanese/russian language. Thanks to adjutantt.
  • Improved control scheme. Thanks to XirXes and darthbellic.
v1.3:
  • Added ability to remap controls with ux0:data/gtasa/controls.txt.
  • Thanks to PoisonPoisonPoison.
  • Added default vita-enhanced controls schema by darthbellic.
  • Added support for co-op rampage missions when using PS3 scripts. See Tips and Tricks for instructions.
  • Added option to enable high detail player textures.
  • Switched to OpenAL-SDL for better performance.

Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/blob/master/README.md.

Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.

Pobieralnia:
GitHub: https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB: https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.


GTA: SA Vita v1.5 - Jolek - 08-03-2021

Wyszła wersja v1.5.

Changelog:
  • Added option to allow cut radio songs to play.
    • See MUSIC.md for how to restore removed songs.
  • Added MP3 fuzzy seek option to improve loading speed.
  • Added custom codes to activate mobile cheats:
    • "THEFLOW" - Invincibility
    • "RINNEGATAMANTE" - Weapon set 4
  • Fixed mixed cheat codes.
  • Fixed plane rudder controls.
  • Improved the "Resume" menu entry to load the latest save (manual and auto save).
    • Selecting the "Quit Game" menu entry will now create a quick-save which can be loaded via the "Resume" menu entry.
  • Improved performance by redirecting mpg123 to our own library.
  • Improved performance by using better algorithms in vitaGL.

Instrukcje jak zainstalować ten port:
https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/blob/master/README.md.


Jeśli masz już zainstalowaną grę, to poza instalacją VPK należy także
pobrać archiwum zip (gtasa.zip\gamefiles.zip) i rozpakować w docelowym folderze.

Pobieralnia:
GitHub: https://github.com/TheOfficialFloW/gtasa_vita/releases.
VitaDB: https://vitadb.rinnegatamante.it/#/info/618.