PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
Zaniki połączenia z Playstation Network - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation 4 (PS4) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-4-ps4)
+--- Dział: Internet (https://playstationforum.pl/forum-internet--272)
+--- Wątek: Zaniki połączenia z Playstation Network (/thread-zaniki-polaczenia-z-playstation-network)



Zaniki połączenia z Playstation Network - maciek89 - 28-07-2020

Witam.
Od jakiegoś czasu mam następujące problemy:
1. Często nie może załadować mi się lista znajomych, skrzynka wiadomości lub trofea. Pomaga dopiero skonfigurowanie od nowa połączenia internetowego na konsoli.
2. Podczas gry sieciowej (Hunt: Showdown) czasami w lobby, a czasami w trakcie gry wyskakuje komunikat:


Cytat:"Nie można nawiązać połączenia z serwerem w określonym czasie. Być może wystąpił problem z nawiązaniem połączenia z siecią albo sieć PlayStation Network lub serwer dostawcy usługi są tymczasowo zajęte".
(NW-31456-9)


Gdy komunikat wyskakuje w trakcie grania, nie wyrzuca mnie z gry, muszę tylko nacisnąć OK i mogę grać dalej.
Problem występuję od czasu gdy dostawca Internetu kablowego wymienił mi modem na nowy. Zgłaszałem problem u dostawcy, ale technicy stwierdzili, że wszystko jest ok. Zresztą faktycznie na innych sprzętach nie mam problemu z Internetem.
Myślę, że to kwestia ustawień na stronie konfiguracyjnej modemu. Próbowałem już wyłączyć firewall, ale to nie pomogło. Na stronie PlayStation znalazłem informację:

Cytat: Jeśli nie możesz się połączyć z PlayStation™Network
Jeśli korzystasz z PlayStation Network w biurze lub innym miejscu z udostępnioną siecią, zapora lub inne środki bezpieczeństwa uniemożliwiają połączenie systemu PS4 z PSN. Jeśli tak się stanie, sprawdź numery portów wymienione poniżej, które są używane do łączenia systemu PS4 z serwerami PlayStation Network.
  • TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480
  • UDP: 3478, 3479
Komunikacja może być ograniczona w zależności od funkcji zabezpieczeń dostępnych w routerze lub oferowanych przez dostawcę usług internetowych. Przejrzyj instrukcję dołączoną do Twojego urządzenia sieciowego. O pomoc dotyczącą otwierania portów możesz też poprosić swojego dostawcę usług internetowych.

Niestety nie wiem, o co w tym chodzi.
Może ktoś miał podobny problem?
Będę wdzięczny za porady.