PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation (PSone) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-psone)
+--- Dział: Sprzęt (https://playstationforum.pl/forum-sprzet--85)
+--- Wątek: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania (/thread-nagrywanie-gier-problem-plikow-nagrywania)



Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Defender - 17-03-2018

Witam państwa serdecznie, otóż napotkałem pewien problem przy wypalaniu płyt, przy pobraniu pewnej gry "Apocalypse" oczywiście pobieram pliki dla Europy, po pobraniu gier z Europy [E] zazwyczaj mam pliki .ecm, doczytałem gdzieś na forum że te pliki trzeba przekonwertować na .bin następnie utworzyć ,cue i wypalić normalnie na płytę Alcoholem, gra mi się wypala wszystko jest okej, wkładam płytę do napędu PSX załącza się białe tło z logiem sony następnie wskakuje drugie tło gdzie powinno być logo z playstation lecz jest niepełne i zacina się w tym momencie i dalej się nic nie dzieje.
Nagrywam na płyty Verbatim CD-R przy najmniejszej prędkości Profil Playstation w Alcoholu 120%, na razie pobrałem Crash Bandicoot (USA) w folderze były gotowe pliki bin cue wypaliłem i gra działa i normalnie się włacza. Teraz mam kilka pytań:

1) Czy mam szukać plików do konkretnej gry z rozszerzeniem .bin czy da się to jakoś przekonwertować aby działało?

2) Gdy mam grę powyżej 700 mb? jak ją wypalić? przykładowo mam w pliki .bin ,cue ale widzę ze bin ma powyżej 700 mb dokładnie 786mb szczerze nie wiem co dalej robić, popsułem wczoraj 4 płyty i nie chcę dalej psuć Smile

Dziękuję z góry za pomoc Smile


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - tomx1989 - 17-03-2018

.ecm to skompresowany plik który rozpakowuje się programem unecm.exe, plik .cue tworzysz albo cuemakerem używając MODE2/2352 zamiast MODE1, albo sam w notatniku wpisując np.
FILE "Apocalypse[SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
gdzie nazwa pliku .bin musi się zgadzać z twoją nazwą pliku .bin, a utworzony plik .cue musi mieć taką samą nazwę jak plik .bin

1. .bin .cue lub .cdd .img .sub to najpopularniejsze formaty cd
2. Gry spokojnie się zmieszczą na płycie CD, jak otworzysz taki plik .bin w ultraiso, to będzie ze 100MB mniej zajmował.


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Defender - 17-03-2018

Robiłem dokładnie tak jak tutaj pan mówi z tym że w cuemakerze nie użyłem opcji mode2 :C to może byc tego wina?


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Atr3ju - 17-03-2018

Tak powinien wyglądać poprawny cue do Apocalypse SLES-00460

FILE "Apocalypse (E) (Track 1) [SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
FILE "Apocalypse (E) (Track 2) [SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 02 AUDIO
INDEX 00 00:00:00
INDEX 01 00:02:00

Wypalasz w Imgburn, ustaw tryb nagrywania na DAO/SAO, prędkość 10x i co ważne sprawdź najpierw w emulatorze czy obraz gry jest dobry.


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Defender - 17-03-2018

Przestawiłem na w cuemakere na mode2 i smiga super, wypalam kolejną gre po przekonwertowaniu i zobaczymy Co to będzie Big Grin

Przy nagrywaniu Driver 2 nagrywałem Alcoholem i niestety najmniejsza prędkosc tam była x16 i klatkuje mi strasznie w niektórych momentach gry :/


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - tomx1989 - 17-03-2018

Driver 2 ma czasami spadki klatek, ta gra już tak ma, najlepiej zawsze używać gier NTSC które przeważnie lepiej działają.


RE: Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania - Defender - 17-03-2018

Super, tak czy siak tomx1989 pomogłeś kluczowo Smile Jedna malutka rzecz komplikowała czyli tworzenie .cue Smile Dziękuje