Hej. Jeśli to czytasz to znaczy, że jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszego forum. Kliknij tutaj aby się zarejestrować i w pełni korzystać z forum.

Strona do bani! Co zrobić by było lepiej? O wiele lepiej?
#1
Witajcie,

18-12-2007 wtedy prawdopodobnie powstała strona (wynika z zarejestrowania sie administratora) to już prawie 2 lata będą a strona wygląda jak z lat 90'. Mam sam 1,5 roczne duuuże forum bo 40. tyś userów, dziennie ~400-600 rejestracji. Czy Wy nie możecie się przyłożyć do tego forum? Kto zakłada dzisiaj fora na MyBB i kto nie dba o swoje fora? Wiecie, że w widoku tematu macie 2x Staty usera z avkiem?

Moja propozycja:
- Konwersja bazy do vBulletin 3.8.x (jeśli darmowe do phpBB3 ale vB nawet bez licki ujdzie)
- Grafik, tu akurat mogę się wykazać (InsaneFX Design Studio)
- Skin dopracowanie skina dobranego do tematyki tj. Sony PS
- Reklama forum i rozkręcenie, na vb w ciągu 1 roku uzbieracie jakieś 20.000 useów

Czekam na odpowiedzi administatorów
Odpowiedz
#2
Proponuję też zmianę skryptu na IPB 3.0.x. Choćby nulled nawet. Wink
[Obrazek: 4323df4.png]
[Obrazek: 507271.gif]

Nie pomagam na GG i PW!
Odpowiedz
#3
słuchajcie ich bo dobrze prawią Big Grin
[Obrazek: f5904df9999e892c.jpg]
Odpowiedz
#4
Stanowczo odradzam IPB, tylko vB, SEO ma tak rozbudowane że głowa za mała by to ogarnąć (mam na myśli jego efekty) Wink
Sam mam vB u siebie na warezleech.org
Odpowiedz
#5
Po pierwsze to strona/forum nie jest do bani, bo ma najlepszą tematykę jaką można było sobie wymyślić. :-)

Flanger napisał(a):Czy Wy nie możecie się przyłożyć do tego forum?

Amigo, nie my, tylko admin, który ma wszystko gdzieś. My, zarówno ekipa jak i userzy mamy wciąż nowe pomysły na jego udoskonalanie, ale wszystko stoi w miejscu, bo nawet pomocniczy administrator nie ma odpowiednich uprawnień.[/quote]

Flanger napisał(a):Kto zakłada dzisiaj fora na MyBB?

Dużo osób i mnie to w ogóle nie przeszkadza. Bardzo fajny skrypt, wygodny i do tego wszystkiego szybki. Sam miałem do czynienia z najnowszym phpBB i bardziej podoba mi się obecny.


Flanger napisał(a):- Grafik, tu akurat mogę się wykazać (InsaneFX Design Studio)

Wreszcie zacząłeś prawdziwie mądrze gadać. Odświeżenie forum, czyli zrobienie nowej grafiki bardzo by się przydało i zachęciło do pisania. Wszystko w końcu może się znudzić.

Flanger napisał(a):- Skin dopracowanie skina dobranego do tematyki tj. Sony PS

Druga mądra wypowiedź. Powinniśmy dać więcej buttonów i grafik związanych z PS2. Reszta tak jak wyżej, odświeżenie jest konieczne.

Flanger napisał(a):- Reklama forum i rozkręcenie, na vb w ciągu 1 roku uzbieracie jakieś 20.000 useów

To również prawda. Jak na największe forum o PS2 w Polsce, liczba userów jest po prostu śmieszna (na przykład takie forum Miasta Gier - 290 000 zarejestrowanych użytkowników). Grafik mógłby zrobić bannery reklamowe i ktoś musiałby wykupić reklamę na jakiś stronach, Google AdWords również by się zdało. I nie zapominajmy! Czym starsze jest PS2, tym większe nim zainteresowanie!

Ogólnie to bardzo ładnie złożyłeś w całość pomysły, które były już kilka miesięcy temu, ale gratuluję i tak. ;-)
TV LCD Samsung 32" LE32A330; PlayStation 2 SCPH 79004; 2x DualShock 2; Sony 8MB Memory Card; Blue Light Stand; Redeemer SPEED LINK; 12 oryginalnych gier

TOP USER 2009

Pomogłem?
KLIKNIJ
Odpowiedz
#6
Jeśli chcecie mieć 400 rejestracji dziennie i dobre forum na dobrym skrypcie a graficzne wy******te Wink to pisać do mnie (Admini którzy mają cos do gadania). Powiem szczeze, zajmuje sie webdesigningiem juz bardzo dlugo, stworzylem wiele serwisow w tym te pionierskie a ze mam ps2 to chce zagladac na forum o tej konsolce ale na takie ktore jest fajne a to obecnie nie nawet dzialy nie ma takich jak powinno jakich brakuje a jakie sa zbedne.. zrobic Wam konkretne i dobre forum? Jeśli nie spoko.. męczcie sie dalej.. chce pomoc


PS. MyBB odpada, tylko komercje lub phpbb3
Odpowiedz
#7
Czemu IPB odradzasz? Nie do zdarcia(ale dla prawdziwego hakera to nie problem). Ma duże możliwości, świetny support. Czego więcej chcieć?
[Obrazek: 4323df4.png]
[Obrazek: 507271.gif]

Nie pomagam na GG i PW!
Odpowiedz
#8
Dlaczego? Dlatego, że miałem duże forum oparte na tym skrypcie i teraz też mam WarezLeech'a ale już na vBulletin i powiem tak, na vB mogę (bynajmniej ja) zrobić cudo a z IPB nie.

IPB
- supportuje graficznie na jego polskim supporcie i wiem ze nie jest najlepszy skrypt
- mialem z nim dlugo stycznosc
- najbardziej awaryjne forum (ilosc bledow/czas/akcja)
- malo elastyczne
- niemal ze zerowe SEO a bez tego marzyć mozna o niebieskiej trawce
- duuuuze odchyły w bazie SQL tak wiec przenoszac sie na IPB będziesz na niego juz zawsze skazany

vBulletin
+ Elastyczny i kompatybilny z wieloma innymi CMS np. Unreal Portal
+ Duużo modów i bardzo 'czysto napisanych' przez co mod staje sie 'lzejszy' dla forum
+ Duuużo styli
+ Niesamowicie przejrzysty i zaawansowany interfejs Administratora (IPB ma 1/10 opcji vB)
+ Łatwość nawigacji dla Uzytkownika jak i Moderatora
+ Rozbudowane SEO (podobno najlepsze na swiecie) co daje pierwsze miejsca w Google
+ Do 3.7.x i 3.8.x nie ma żadnego exploita (tak dla przykladu kilka dni po wyjsciu IPB 3.x.x wyszedl dzialajacy exploit Wink) - tzn na millworm są 2 chyba do vb 3.7.x ale jak zapewnia support vb nie sa poprawnie napisane co daje zerowy efekt, do 3.8.x nie ma
+ Szybkość działania forum (To jest tez uwarunkowane serwerem)
+ moglbym pisac i pisac az by mnie rece rozbolaly

Podsumowujac IPB to dla mnie i dla wielu syf, vbulletin to prawdziwa klasa. Jak jeszcze 4.0.x wyjdzie ma pobić kazde forum kiedykolwiek stworzone. Darmowa alternatywą mysle bedzie phpBB3.
Odpowiedz
#9
Tylko lamerzy używają gotowych exploitów. Nie mówie, że vBulletin jest słabe, ale wg mnie IPB jest wiele razy lepsze. Ja np. nigdy nie miałem błędów na tym i chodził bardzo szybko na szybkim serwerze.
[Obrazek: 4323df4.png]
[Obrazek: 507271.gif]

Nie pomagam na GG i PW!
Odpowiedz
#10
Szanuje zdanie ale kilka lat doświadczenia mnie nauczyło, że vB jest najlepszy.
Zresztą jestem webdesignerem i mam powody by tak twierdzić Smile
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zrobić porządek na forum? Piterixos 24 5111 01-02-2011, 14:47
Ostatni post: Kurak5

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości