Witaj gościu! Zapraszamy do rejestracji w TYM miejscu. Zajmie ci to tylko kilka sekund, a zyskasz pełny dostęp do forum i być może poznasz wiele ciekawych osób do dyskusji o swoim ulubionym hobby.
Reklama




Odpowiedz 
Wsparcie SONY w PSN
20-11-2015, 12:47
Post: #1
Wsparcie SONY w PSN
Witam wszystkich,
Nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, jeśli nie, proszę o przepięcie do odpowiedniego działu.
Mam taki problem: ktoś (nie ja, ani nikt z mojej rozdziny) w jakiś sposób zdobył moje hasło do PSN. Zdezaktywował moje PS4 i podłączył inne. Z racji tego, iż dezaktywacji z poziomu strony mopżna dokonać raz na 6 miesięcy, nie mogę tego zrobić, aby "wyrzucić" obce PS4. Po kilkukrotnym kontakcie ze wsparciem technicznym SONY, zlali mnie totalnie, twiedząc że nie widzą śladów włamania i nic mi nie pomogą.

Nie byłoby problemu, gdyby nie to, że do mojej playki są podłączone dwa subkonta moich dzieci, które teraz nie mogą w nic grać... Prawie w nic, bo w Wiedźmina raz mogą, raz nie mogą (dziwne nieprawdaż?). Jak powiedziałem to SONY, to stwierdzili, że zaraz mogą mi to zablokować (#$@%!), zamiast wyjaśnić o co chodzi...

Macie jakieś pomysły, jak dalej postępować? Gdy spytałem o przełożonych, ścieżki eskalacji - dostałem odpowiedź, że oni sami są decydentami i nie mają przełożonych... Żenada.



Pozdrawiam,
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-11-2015, 12:46
Post: #2
RE: Wsparcie SONY w PSN
Konto dezaktywowac z PS4 można tylko z poziomu konsoli na której było konto aktywowane. Więc nie jest możliwe aby ktoś zrobił to zdalnie. Więc musiał to zrobić ktoś u ciebie. A z tą dezaktywacja raz na 6 miesięcy to z tego co kojarzę to tyczylo się to PS3 a nie PS4. Na to konto możesz się zalogować?

[Obrazek: Adek1989_PL.png]
[Obrazek: Adek1989_PL.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-11-2015, 15:29
Post: #3
RE: Wsparcie SONY w PSN
(29-11-2015 12:46)ReV napisał(a):  Konto dezaktywowac z PS4 można tylko z poziomu konsoli na której było konto aktywowane. Więc nie jest możliwe aby ktoś zrobił to zdalnie. Więc musiał to zrobić ktoś u ciebie. A z tą dezaktywacja raz na 6 miesięcy to z tego co kojarzę to tyczylo się to PS3 a nie PS4. Na to konto możesz się zalogować?

Tak, mogę się logować i cały czas się loguję. Mam tylko jedno konto. Przez stronę można dezaktywować PS4 również.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
09-12-2015, 03:02
Post: #4
RE: Wsparcie SONY w PSN
http://manuals.playstation.net/document/...ation.html
Tutaj masz opisane jak dezaktywowac wszystkie konsole przypisane do twojego konta jak to zrobisz to zmień hasło i ponownie aktywuj swoją konsole jako podstawowa

[Obrazek: Adek1989_PL.png]
[Obrazek: Adek1989_PL.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-12-2015, 14:02
Post: #5
RE: Wsparcie SONY w PSN
(29-11-2015 12:46)ReV napisał(a):  Konto dezaktywowac z PS4 można tylko z poziomu konsoli na której było konto aktywowane. Więc nie jest możliwe aby ktoś zrobił to zdalnie. Więc musiał to zrobić ktoś u ciebie. A z tą dezaktywacja raz na 6 miesięcy to z tego co kojarzę to tyczylo się to PS3 a nie PS4. Na to konto możesz się zalogować?
Mogę się logować, bo to jest jedyne konto, które posiadam. Cały czas mam dostęp do wszystkich gier. Tylko moje dzieci na swoich loginach nie mogą grać (wyjątek stanowi Wiedźmin, w którego można grać na różnych kontach). Wsparcie SONY potwierdziło zdalną dezaktywację, więc PS4 można tak zdezaktywować. Najgorsze jest to, że nie wiem gdzie ten problem eskalować, bo panowie z SONY powiedzieli, że oni są decydentami i nie ma nikogo nad nimi... żenada.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-12-2015, 14:12
Post: #6
RE: Wsparcie SONY w PSN
Nie wiem dziwna sprawa mi kiedyś ktoś ukradł konto i po telefonie do Sony, przywrócono mi hasło i odzyskałem konto. Facet na infolinii weryfikował jedynie czy aby ją jestem na pewno właścicielem konta

[Obrazek: Adek1989_PL.png]
[Obrazek: Adek1989_PL.png]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-12-2015, 14:07
Post: #7
RE: Wsparcie SONY w PSN
Właśnie podobnego działania oczekiwałem od SONY. Ale oni nie stwierdzili włamania, hasła nie straciłem. Jedyna rzecz, to ta aktywowana playka, której nie mogę dezaktywować.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości