PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
PS2 + Brak obrazu - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation 2 (PS2) - Sprawy techniczne (https://playstationforum.pl/forum-playstation-2-ps2-sprawy-techniczne)
+--- Dział: Sprzęt (https://playstationforum.pl/forum-sprzet)
+--- Wątek: PS2 + Brak obrazu (/thread-ps2-brak-obrazu)

Strony: 1 2


PS2 + Brak obrazu - Dameq92 - 21-06-2010

Witam, od jakiegoś czasu PS2 nie chce sie włączyc.. podlaczam kabel do kontaktu, kabelek do PS2 i do TV 3 kabelki do koloru każdy ^^.. dioda sie swieci na czerwono, właczam AV 2 na telewizorze i nic.. czarny obraz.. wie ktos jaka moze byc tego przyczyna ? :/ lub pytajcie o cos, to to sprawdze bo kurde jestem zielony Smile


EDIT: jesli cos zle napisane itp. to prosze o PW postaram sie staranniej opisac, ale chyba niema co, bo poprostu ps2 nie wlacza sie. jesli zly dzial to prosze o przeniesienie, lub skasowanie.


RE: PS2 nie włącza sie - Kuba0301 - 21-06-2010

Ma sie świecić na zielono (bynajmniej u mnie jak jest na czerwonym to jest off)
A wogóle kliknij tam gdzie sie świeci na konsoli ten przycisk (Szczerze wątpie, że wogóle uruchomiłes konsole... Uruchamia się ją tym właśnie przyciskiem)


RE: PS2 nie włącza sie - Dameq92 - 21-06-2010

No jest, swieci sie na zielono, rzeczywiscie Big Grin

ale niema obrazu.. jesli nie ma plyty w srodku to przy uruchomieniu ps2 i wlaczeniu jej jest jakis szum wiatru czy cos w tym stylu? bo to slychac, ale niema obrazu :/ Gdy padem ruszam w dół czy w góre to slychac ze sie przesuwa


RE: PS2 nie włącza sie - Kuba0301 - 21-06-2010

Sproboj poprzepinać te kable nie według kolorów i załącz AV... Kliknij sobie 0 na pilocie od TV


RE: PS2 nie włącza sie - Dameq92 - 21-06-2010

No przelaczalem na kilka AV, kable tez zmienialem.. czerwony do zoltego bialego itp. i tak z kazdym : (


RE: PS2 nie włącza sie - Kuba0301 - 21-06-2010