błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. - Wersja do druku +- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl) +-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3) +--- Dział: PS3 i internet (https://playstationforum.pl/forum-ps3-i-internet) +--- Wątek: błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. (/thread-blad-80710016-psn-problem-z-polaczeniem) |
błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. - mini21 - 15-01-2018 Witam serdecznie. Jestem "nowym" posiadaczem "starej" konsoli. Sprawa wygląda następująco.... Mam problem z połączeniem konsoli z usługą PSN. Wczoraj wszystko u mnie działało, a dziś z rana po włączeniu konsoli wyskoczył błąd 80710016 i nic nie idzie zrobić. Konsola była podłączona do router (Tp-Link AC1200 - stoi 2 metry od konsoli). Co ciekawe - internet w konsoli działa (mogę normalnie przeglądać strony przez przeglądarkę ps3), ale jak wejdę do sklepu, czy Playstation plus - prosi o login i hasło i po kliknięciu ok wyskakuje błąd 80710016. Na próbę użyłem telefonu jako hotspot'a i ... działa normalnie - soniak łączy się z PSN i wszystko działa. Support Sony przysłał mi formułkę o dodawaniu portów w routerze ale to nic nie pomaga.... Może ktoś coś ? RE: błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. - Michal_burnout - 07-03-2018 Nie jesteś sam, mam tak samo i nie wiem czego to wina. RE: błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. - mini21 - 07-03-2018 Na szczęście minęło. RE: błąd 80710016 PSN problem z połączeniem. - MalinTv - 23-12-2018 Część i czołem Powiem ci kolego miałem ten sam problem i mam 2 sposoby na rozwiązanie go u mnie dwa zadziałały: 1. Poprostu gdy ps będzie wyłączony to wyłącz i router i włącz ps'a a jak będziesz chciał się połączyć to szybko router 2. Wejdź w ustawienia sieci i ustaw aby nie było twojego routera (odłącz go od ps'a bezprzewodowo) i znowu ustaw aby był on połączony z ps'em Mam nadzieję że pomogłem. -MalinTv |