PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
Początek przygody z PlayStation move - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3)
+--- Dział: Ogólnie o PS3 i rankingi gier (https://playstationforum.pl/forum-ogolnie-o-ps3-i-rankingi-gier)
+--- Wątek: Początek przygody z PlayStation move (/thread-poczatek-przygody-z-playstation-move)

Strony: 1 2


Początek przygody z PlayStation move - wowwotlk - 11-10-2015

Hej na koniec miesiąca kupuje playstation move. Jako że jestem laikiem jeśli chodzi o move zwracam się z prośbą do was. Czy możecie mi powiedzieć jakie gry są z tym kompatybilne, co można dokupić co się opłaca a co nie. I na koniec jakie są wasze przeżycia związane z tym oto kontrolerem. Cześć.

Wysłane z mojego Blade III przy użyciu Tapatalka


RE: Początek przygody z PlayStation move - mattek - 11-10-2015

Kontroler raczej tylko dla większej ilości osób przy jednej konsoli. Jest kilka gier dla pojedynczego gracza - Dead Space, House of The Dead, Bioshock: Infinte (potrzeba Sharp Shooter), ale ze znajomymi zdecydowanie fajniej. Z lepszych tytułów to seria Just Dance, którą polecam, Sports Champions oraz Start The Party. Dokup sobie navigation controller, a samych kontrolerów move starczy w ilości sztuk dwa.


RE: Początek przygody z PlayStation move - wowwotlk - 11-10-2015

Właśnie odnośnie tego sharpshooter'a musze mieć ten z kolbą taki biało czerwony (patriotyczny) czy mogę kupić inny model(interesuje mnie głównie peacemaker więc jakby ktoś miał to czy mógłby się podzielić wrażeniami ), jak jest z celnością i czy jest jakaś gra w której bez nawigacyjnego nie dam rady zagrać.

Wysłane z mojego Blade III przy użyciu Tapatalka


RE: Początek przygody z PlayStation move - Spaidi - 12-10-2015